Тут вказані всі технології, які можна використовувати у велопокришках Maxxis. Це не означає, що всі вони використані в кожній модифікації, всі використані технології вказані в описі конкретної позиції. Те саме стосується фотографій моделей на цьому сайті - вони спільні, і демонструють лише малюнок протектора!

Функція борту полягає в тому, щоб тримати шину в контакті з ободом, доки шина накачана.
Жорсткий металевий дріт використовується як матеріал для корду в тих випадках, коли потрібна максимальна міцність і транспортабельність не є важливим фактором.
Кевларові каркаси також утримують шину на обід, але вони легші за вагою і легко транспортуються. Каркас виготовлений із арамідних волокон.
Вуглецеве волокно-гнучкий матеріал, що має більшу міцність, щоб витримувати навантаження шосейних покришок.
-Одношарове
Один шар нейлону, обгорнутий від борту до борту. Одношаровий корпус добре зарекомендував для КК покришок і має меншу вагу.
-Подвійне
Два шари матеріалу використовуються від борту до борту, забезпечуючи додатковий захист та жорсткість боковин для ендуро та швидкісних спусків.
TPI (Threads per Inch) – кількість ниток на квадратний дюйм. Кожна покришка має основу з полімерних (нейлонових) ниток, що утворюють її каркас. Чим вищий цей показник, тим вища стійкість до проколів та порізів. Також високий показник TPI позитивно позначається на експлуатаційних характеристиках - покришка стабільніше поводиться в поворотах.
Проміжна конфігурація жорсткості компаунд. 3C MaxxTerra м'якше і забезпечує краще утримання на ґрунті, ніж 3C MaxxSpeed, але забезпечує кращу зносостійкість протектора та менший опір коченню, ніж MaxxGrip.Maxxis 3C Maxx Terra

Цей подвійний кампаунд спеціально розроблений для зниження опору коченню та оптимізації зносу протектора.

3C MaxxGrip використовує м'які гумові суміші, щоб забезпечити максимальне зчеплення для неперевершеного зчеплення під час спуску.

HYPR - це склад з повним вмістом кремнезему, який на сьогоднішній день є нашим найефективнішим складом. Порівняно з нашим попереднім складом для шосейних гонок, HYPER має на 16% менший опір коченню і на 23% найкраще зчеплення на мокрій дорозі. Примітно, що HYPR знижує опір коченню та збільшує зчеплення з дорогою, зберігаючи при цьому міцність на рівні попередніх гумових сумішей.

Надзвичайно стійкий до порізів та стирання матеріал, доданий до бокових стінок МТБ покришок. Ця щільна тканина також є легкою та дуже гнучкою. Функціональність покришки залишається незмінною. EXO Protection відмінно підходить для кам'янистих, підступних трас, де висока ймовірність порізів бічних стінок.

Конструкція EXO+ поєднує в собі два найкращі матеріали для захисту від проколів: SilkShield та EXO. Шар SilkShield проходить від борту до борту із шаром EXO вздовж бічних стінок. У поєднанні ці два матеріали створюють EXO+, який покращує захист протектора від проколів на 27%, довговічність боковин на 51% та стійкість до защемлення на 28%.

Silkworm - це ексклюзивний матеріал, вбудований у корпус деяких моделей, що підвищує стійкість до проколів та розривів. Захисний шар розташований під протектором.

SilkShield забезпечує захист від борту до бору, тоді як Silkworm розташований лише під протектором. SilkShield забезпечує додатковий рівень захисту бічних стінок та під протектором.

Захист від проколів MaxxShield є найкращим захистом шин на рівній дорозі. Ми починаємо із захисту від бортів Silk Shield та додаємо арамідний шар для неперевершеної міцності.

К2 – це ексклюзивна тканина Maxxis, яка забезпечує більший захист від проколів, ніж арамід. Додавання цього легкого та еластичного матеріалу гарантує, що якість їзди та продуктивність залишаться неперевершеними.

Конструкція Double Down (DD) – це наступний крок в еволюції двошарової покришки для гонок ендуро. Два шари корпусу 120 TPI, посилені бутіловою вставкою, забезпечують підтримку та захист покришки під час швидкісного спуску, при цьому маючи низьку вагу.

Безкамерні шини дають безліч переваг: можливість використовувати нижчий тиск повітря, що покращує зчеплення з дорогою; менший опір коченню порівняно з камерними шинами; і менша ймовірність пробою через відсутність камери. Рідкі герметики слід використовувати лише для таких типів шин: безкамерні дорожні, камерні та готові до безкамерного використання.
Використання рідких герметиків у будь-яких інших шинах Maxxis призведе до анулювання гарантії.

Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує розташування протектора та профіль велопокришки на сучасних ширших ободах 35+мм. Традиційні покришки спроектовані для вужчих ободів і можуть створювати надмірно квадратний профіль, що призводить до менш оптимальної продуктивності.
Покришки WT оптимізовані для ширини внутрішнього обода 35 мм, але доведено, що вони працюють у діапазоні від 30 до 35 мм ширини внутрішнього обода.
Шини Maxxis Wide Trail XC оптимізовані для використання з внутрішньою шириною ободів 30 мм, але вони добре працюватимуть на обідах шириною до 25 мм. Maxxis не рекомендує диски ширші за 30 мм або вже 25 мм.
